Kelebek Etkisi 3 – Butterfly Effect 3
Yapım:2009 ~ ABD
Tür:Bilim Kurgu, Dram, Fantastik, Gerilim, Macera, Psikolojik
Yönetmen:Seth Grossman
Senaryo:Holly Brix
Yapımcı:A.J. Dix, Brendan Ferguson, J.C. Spink
Görüntü Yönetmeni:Dan Stoloff
Müzik:Adam Balazs
Süre:1 saat 56 dk

Film Hakkında Yorum:
Zamanda yolculuk, bu filmde bir hastalığın getirdiği bir sonuç olarak değil bir yetenek olarak karşımıza çıkıyor klasik “Kelebek Etkisi” kavramından farklı olarak. 2. film gibi tekdüze bir film olmaktan kurtarmak için filmde cinayet kavramının getirdiği gizemi kullanmaya çalışmışlar ve bence çok etkili olmuş. 2. filmde beni sinirlendiren etkenlerden biri gereksiz erotik sahnelerdi. Bu filmin başında da var öyle bir tane. Olayın başlangıcını da tam onun sonuna koymuşlar sahneyi meşrulaştırmak için sanki. Tam dedim “Hah, bu film de 2.si gibi sanırım.” ama öyle bir şey olmadı çok şükür. Filmin sonuna gelince inanın 1. filmin sonundan bile güzel olmuş. Tam bir “Kelebek Etkisi” tadında değil belki ama yine de oldukça güzel bir film izledim ben. Sırf bu son için bile izlenir. 10 üzerinden 8 veriyorum bu filme.